top of page

Webofficeone er blitt til Webson


Det viktigste med CRM (Customer Relationship Management) ligger i det første ordet; KUNDEN kommer først. Og med riktig verktøy kan du forstå dine kunder bedre og derfor også levere den beste kunderelasjonshåndteringen også, sier Bjørn Berntsen, grunnleggeren av Proweb.no.

Riktig verktøy betyr ikke nødvendigvis et mest mulig avansert og intrikat system, fortsetter han og understreker at i følge Forbes.com sier 48% av salgsledere at deres CRM-system ikke ivaretar deres behov.

CRM gjort så enkelt at vi måtte forenkle navnet også

Proweb har levert SaaS løsninger til private og offentlige virksomheter siden tidlig 2000-tallet og etter mye frustrasjon og misnøye over eksisterende løsninger ble vår løsning rett og slett å lage vår egen plattform, et CRM-system utviklet i Norge, laget for at det skal være enkelt å bruke og basert på hva SMB bedrifter i Norge trenger. Og slik ble Webofficeone, som vi nå relanserer under navnet Webson til. Enkelt og greit, ler Berntsen.

At Webson er et kjærlighetsbarn er ikke vanskelig å forstå ut i fra entusiasmen og iveren gründeren snakker om plattformen på. Det å ha full kontroll og struktur i hverdagen er ikke en enkel sak, men det hjelper å ha et enkelt verktøy. Alt for mye tid blir brukt på timeregistrering, dårlig kommunikasjon, møter og uendelige mengder e-poster som må følges opp.

Målet vårt er gjøre hverdagen lettere for bedrifter og vi har derfor samlet de mest nødvendige funksjonene du har behov for i en enkel, men kraftig plattform i skyen som har alt du trenger for å drive virksomheten din fremover. For alle vil vel fremover, avslutter Berntsen. Er du interessert i å prøve Webson? Klikk på denne linken og få en demonstrasjon av det enkle norske CRM programmet.

Comments


bottom of page