top of page

Trenger du et CRM system?

Ofte oppdager man behovet for et CRM-system etter at noe negativt har skjedd. Det kan være at en nøkkelansatt forlater selskapet og tar med seg all kontaktinformasjon, noe som fører til at du mister oversikten. Eller når kundeserviceteamet jobber med å hjelpe en misfornøyd kunde, prøver salgsrepresentanten å selge mer til ham, noe som gjør kunden enda mer misfornøyd og ikke ønsker å handle med deg lenger. Eller en potensiell kunde forteller deg at han har valgt å gjøre forretninger med en konkurrent – og du oppdager at denne kundeemnet ble oversett før han begynte å lete etter en leverandør. Vi har laget fem spørsmål som hjelper deg med å finne ut om du trenger et CRM-system.



Her er en liste med 5 spørsmål som kan hjelpe deg med å vurdere om bedriften din trenger en CRM-løsning.

  1. Er all kundedialog og informasjon (som brev, skjemaer, dokumenter, e-poster osv.) samlet på ett sted og tilgjengelig for alle i organisasjonen?

  2. Er du trygg på at alle leads i salgstrakten blir fulgt opp?

  3. Er du i stand til å koordinere spesifikke markedsføringskampanjer og oppfølgingsaktiviteter sammen med salgsteamet?

  4. Har salgsteamet ditt tilgang til kundeinformasjon når de er utenfor kontoret?

  5. Er du fornøyd med hvor mye tid de ansatte bruker på administrative oppgaver?

Svarer du "nei" på et av disse spørsmålene, trenger du et CRM system. Ta kontakt med oss, så kan vi fortelle deg litt mer om hvordan Webson CRM kan hjelpe deg.

Comments


bottom of page